FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Sesli Anlatimli Sex Hikayeleri Enset Seks Hikayesi Aile Içizorla Ensest Yegen Baldız Baba Kız Slkiş Hikatesi Sex Sisman Koylu 66yeah Sex Hikâye Si Amsikishikayeleri Ensessekshikayeler Nergiz Dedemle Porno Resim Hika şişman Dullar Online Sikişen Dullar Köylu Dul Anna Oğul Sikıs Itrafi Abimle Sikişirken Anem Yakaladı Koylu Kucuk Kardeslerın Seks Hıkaye Baba.kucuk.kiz.sikis.hikayesi Animalsexhikaye Erotik Hikayeler Aile Ici Annesini Tarlada Siken Pazar Yerinde Gotumden Sikti Xnxx Ralpinh/ Teyze Kaynana Seks Hikayeleri Ana Oğul Ensest Sikiş Hikayesi Ane.ogul.pornu.hikaye Www.kaynana Seks Ogul.anne.porno.hikayesi Ensest Koyde Gercek Gelınlerın Sıkıs Hıkayelerı Anne Kardes Baba Teyze Eniste Ensest Küçük Sikiş Hikaye Oku Abi Hikayeleri Babam Kız Cocuk ıstıyodu Seks Hıkaye Aile Içi Sekx Hikayeleri Kardeş Anne Turbanli Yenge Kaynana Porno Hikayesi Oku Koyde Tarlada Turbanli Annemi Sikdim Ufak Erkek Çocuk TecavÜz Hİkayelerİi Oglum Teyze Yegen Hala Damadim Seks Hikayesi Köylü Ensest Hikaye Xnxx Anne Ve Yenge Hikayeleri Xnxx Anne Hikayeleri Gelın Kaynana Sex Hıkayesı Hayvanlı Enses Babalar Ufak.kızlar Sıkıs Hıkaye Enses Aileici Arzulu Ufak.kızlar Sıkıs Hıkaye Enses Aileici Santajla Ufak.kızlar Sıkıs Hıkaye Enses Santajla Aıle Ufak.kızlar Sıkıs Hıkaye Türbanlı Dul Annem Ensest Hikaye Abla Teyze Anne Yenge Gelin Sikdim Enses Santajla Akraba Ufak.kızlar Sıkıs Hıkaye Tubanlı Anne Ogul Ensest Porno Yaşlı Teyzemi Annemi Siktim Gençgaysexhikayeleri Kucuk Kız Porno Hıkayelerı Kayinpeder Gelinsex Iliskisi Gay Sex Fantazi Hamam Hikayeleri Oku Sisman Koylu Seks Hikayeleri Köylü Kaynana Hikaye Anne Ogul Ensest Sikis Hikayeler Seks Hikayeleri Anne Ogul Damad Kaynana Dişi Hayvan Sikenlerin Hikayeleri öz Oglunu Siken Babanin Hiyeleri Dul.baldizdan.itiraf.oku Köylü Enses Hikayeler Sisman Koylu Annemi Sikisim.com Akrabapornohikayesi Koylu.sexs.hikayesi.amremi Sisman Koylu Annemin.com Karısını Siktıren Seks Hikayesi Bedava Ana Oğul Baba Sikis Hikayesi Oku Olgun Hizmetci Gotten Zorla Sex Hikayesi Kayın Babalara Seks Bedava.kilotsuz.baldiz.sikme.hikayesi Koylu Kaynanami Ensest Sex Hikayekeri Hapiste Gay Hikayesi Yarakyiyen.yenge.sikiş.hikayesi Fat Anne Ogul Enses Sex Hikayeler Koylu Yengem Hikaye Salvarli Koylu Gelin Kaynana Sikis Hikayesi Oku Kaynana Baldiz Anne Seks Hikaye Enses Santajla Ufak.kızlar Sıkıs Hıkaye Köyde Sexs Hikaye Xnxx Anne Ve Ogul Hikayeleri Koyde Colde Abla Kardes Sex Hikayesi Parmakarası Terlik Fetiş Tarlada Salvarli Yasli Kadini Sikis Hikaye En Spn Aile Ici Sikisoku Kaymak Sex Hikaye Seksi Hekayesi Anasini Bawqasi Sikende Gore Oglu Koylu Annem Hikaye Seks Otobüste Sürtündü 15 Yaşımda Köylü Aile Içi Sikişporno Hikayesi Yaslı Kaynana şıkıs Hıkayesı Tarlalarında Seks Hikayeleri Travest Sex Hikayeler En Yeni Sisman Sikis Hikayeleri Fotolu Sex Hıkaye Kaynanam Sexs Hikayeleri Uzun Annem Enistem Ve Tecavuz Hikayeleri 31.kaymaksex Sex Hikayeleri Teyze Hala Yenge Resimlu Ensest Anne Yenge Teyze Ile Sex Hikayeleri Sısman Anne Seks Hıkayesı Xnxx Ensest Hikaye

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Canım anneciğim hayat bu kadar güzel miydi biz mi yeni öğrendik. Bu kadar yıl boşu boşuna yaşamışız. Hayatımız ne kadar harcanmış, ne kadar kadersiz geçirmişiz. Hadi ben kendimi tatmin ediyordum, ya sen 12 yılı yaraksız nasıl geçirdin. Ne yapayım, senin adını, çevreni düşündüm, sana bir laf gelsin istemedim. Teşekkür ederim canım annecigimmmm. Bundan sonra senin her istediğini yapacağım, senin kölen olacağım, sik dediğin yerde sikecek, domal dediğin yerde domalacağım ki beni sikebilesin. Hoşuna gitti değimli seni sikmem, kucağıma oturup gözlerimin içine bakarak o yarağın üstüne oturmak, içinde
Selam ben erzurumdan yakup biz tebrizkapıda oturuyoruz teyzem antalyada oturuyo biz onlara tatile gittik orda hava sıcak olduğu için teyzm kısa ve dar bi eşofman giymişti tabiiki annemde kocası vefat etmişti ve istiyordu .. banyo yapacaktık ilk teyzem banyoya girdi teyzem bi yandan yıkanıyor bi yndanda amını okşuyord ben de kapı arasından teyzemi izliyordum teyzem kudurmuştu adeta zaten her akşam teyzemi düşünerek 31 vururdum teyzemi banyoda uzun bi süre izledikten sonra annem beni izlerken yakaladı çok mu istiyorsun dedi bende evet dedim banyoya annemle girdik tabii ki teyzemde ordaydı ve te
Abim Oral Kölem Oldu 2 Selamlar ben Emre. Beni daha önceki "Abim Oral Kölem Oldu" hikayemden hatırlarsınız. Abimin evine taşınmış, onunla yaşamaya başlamıştım. Abim tam bir yarak delisi olmuştu. Sınavlarımdan önce ve sonra rahatlamam için, moralim bozulduğunda, ders çalışırken verdiğim aralarda ve özellikle de dışarı çıkarken (rahatlayayım da başkasıyla bişey yapmiyim diye, kıskançlıktan :) ) hep sakso çekip beni ağzına boşaltıyordu. Ben ise artık ona neredeyse hiç sakso çekmiyordum. Haftada bir kereye falan indirmiştim. O ise hiç durmadan sabah akşam bana sakso çekiyordu. Ben de işin k
Slm ben 16 yaşında hafif kilolu yakışıklı bir gencim.benim taaa küçüklükten beri ve hala arkadaşım olan koca götlü cansuyla yaşadıklarımı anlatıyım.biz 2. sınıfa bile giderken filim lerden gördüklerim gibi sevişiyorduktabi o zaman lar küçüktük ne yaptıımızı bilmioduk. bundan 2 sene önce yani 8. sınıftayaken gökan die bir arkadaşım vardı tabii cansu da bizim sınıftaydı habire gökanla cansunun götünden ve amından bahsederdik olum cansunun göte bak yoğurt kesesi gibi o ne sikilir hem götten hem am dan . haa bide sınıfın en çalışkanıydııı.bi güün annemgille ben de cansu gile misafirliğe gittim ta
Selam, size yine gerçek bir olay anlatayım daha önceki hikayemde komşumla olan ilişkimi anlatmıştım ve hala devam ediyor yarın yine buluşacağız artık o hikayeyide daha sonra anlatırım,güzel bir günde yine otelye buluştuk,önce ben gittim ve odaya yerleştim,ama bu defa biraz romantik takıldım iki demet çiçek aldım ve odanın içine yerlere ve yatağa serptim çiçek bahçesi gibi olmuştu az sonra kapı çaldı ve güzel komşum karşımda idi,yine herzamanki güzelliği ve seksiliği ile beni çılgına çevirmeye yetmişti kapıda başladık öpüşmeye içeri zor attık kendimizi belki on dakka öyle bir öpüştükki ayakları
Doyumsuz Gece... merhaba ben hakan bu sitenin müftalisi oldum sürekli takip ediyorum ve cok hosuma gidiyor.bende basimdan gecen bir olayi sizlerle paslasmak istedim.ben 32 yasinda almanya da yasayan birisiyim.hafta sonu eglenmek amaci ile disco ya gitmistim bir arkadasimla birlikte bir masaya oturduk ickilerimizi icerken bir yandan da etrafi izliyorduk bu arada karsi masada oturan bir bayanin beni izledigini farkettim hafiften bir tebessüm ettim ayni sekilde bana karsilik verdihatun cok güzel tatli bir bayandi o anda icimde firtanalar kopmustu kendi kendime bu bayani kafaya almaliyim
Altın Günü Meraba. Sizi daha fazla bekletmeden hikayeme başlıyım. Geçen sene babamın arkadaşı bana türkiyeye bir paket götürmem için rica etti bende nasıl olsa türkiyeye gitceğim için kabul ettim. Paketin üstünde evin adresi ve tel. Nosu vardı. Bende türkiyeye gittiğim zaman paketin üstündeki tel nosunu aradım ve paketi vereceğim aysel hanımla konuştum ve aramızda paketi salı günü götüreceğim diye anlaştık. Salı günü evden çıktım tuzladan ataköye 4 saatte gittim allahtan sabah evden erken çıkmıştım saat 1 gibi aysel hanımın evindeydim. Aysel hanım kapıyı açtı kumral ela gözlü 1. 65 Cm boy
Asansörde Yarım Saat.. Ben 17.5şında sarışın uzun boya sahip bir gencim......ben kartalda bir sitede oturmaktayım.uzun zamandır bana aşık bir kız oturuyor apartmanımızda...ama ben hiç bir zaman ona tipim olmadıgı için yüz vermiyordum ve o benim için bitiyordu.... ama gel görki şu son 1_2 sene içinde büyüdü ve serpildi...nese bu son bir yıl içinde hep yanıma geldiğinde bankta yada taş banklarda oturduğum yerin hep bitişigme gelip götünü ve bacaklarını bana temas ettiriyordu bu tarz olayla 10-11 ay civarı sürdü çünkü başlarda ona karşı bir art niyetim yoktu... ama onla geçenlerde 2-
Amcaoğluyla... Amcamlara gittiğimde benden iki yaş küçük olan kuzenin X’le beraber masturbasyon yapardık. Birgün haftasonu onlarda kalmaya gitmiştim. Onlarda kaldığım zaman hep aynı odada yatardık. Yatağın içinde de masturbasyon yapmaya devam ederdik. Ben hep onla olmak isterdim; ama onun isteyip istemediğini bilmiyordum. O gün yatağın içinde sikimi şaka yollu ağzına doğru uzattım. İlk başta biraz çekingen davrandı sonra da ”ilk sen yap” dedi. Ben belki daha sonra benimkini yalamaz diye düşündüm. “Yalarsın dimi” falan dedim, o da evet deyince onunkini yalad
Delicesine 1994 Senesiydi çalıştığım iş yerinde yeni evli bir bayan iş başı yapmıştı oldukca genç ama çok dikkat çeken bir tip değildi. Benim bölümüme sekreter olarak verdiler diğer pazarlamacı arkadaşlar işe 9 gibi çıkıyorlar bizde yalnız kalıyorduk kısa süre sonra kaynaştık mutaasıp giyinmesine rağmen bana çekici gelen yanlarıda ortaya çıkmaya başladı. Yaklaşık üç ay sonra kah omuzuna dokunuyor kah koluna değiyor tepkisini ölçüyordum. Önceleri ürkekti ama bu dokunmalarım artık okşama halini almıştı oda şikayetci değildi. O gün arkadaşlar gene çıktığında onu çok tedirgin gördüm mutfakta
|Almanyaya gelmeden önce Bursada ailece yasiyorduk,daha önceleri kizkardesime karsi normaldim,ama bir gün merdiven cikarken kalcalarini,götünü görünce sikim hemen kalkti ve onu sikmeyi hayal edip 31 cekmeye basladim.Kizkardesim o zaman 16 yasinda,iri memeli.genis götlü,cok cekici kizdi,bende o zaman 20 yasindaydim.Ama kizkardesimi tam 2 yil sonra 18 yasindayken sikebildim,daha cok sortla bol pijamayla yaninda gezip sikimi belli ediyor arada bacaklarini,memelerini sakaya vurup elliyordum.Bir gün eve geldigimde onu yalniz pencereden sarkmis disarsini izlerken gördüm,evde kimse yoktu,alttan bakti
Ben 18 yaşında basketbol oynayan süper fiziğe ve yakışıklılığa sahip bir çocuğum... Ben kendi yaşıtlarımdan olduğu kadar olgun kadınlardanda hoşlanan bir erkeğim ... Her zaman olgun kadınlar ilgimi çekmiştir. Fantezilerimde sık sık onlarda yer alır. Mesela komşularımız, annemin arkadaşları ve başka bir çok yerden tanıdığım olgun kadınlar. Ama hiç bir zaman bir olgun kadınla ilişkiye girememiştim. İlişkiye girdiğim kız arkadaşamlarım olmuştu tabiki... Bir olgun kadınla olma fantazim her zmn içimde patlamaya hazır bir bomba gibi duruyordu.Neyse bu kadar yeter ben olayı anlatmaya başlıyorum sizde
3 erkekler merhaba ben sema. 18 yaşımdayım size başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum.cuma günü okul çıkışıydı üzerimde okul kıyafetlerim vardı.mavi gömlek gri diz üstü (baya bir üstü :) etek altıma taytımı giymemiştim o gün sadece siyah kilodum vardı.üzerimdede montum. yağmurlu bi gündü.herkes ulaşım için minibüsü seçmişti o yüzden ben normalde yürürdüm ama bende minibüse bindim o gün.okul çıkışı olduğu için acayip kalabalıktı.ayakta kalmıştım.erkeklerin sürtmelerine alışıktım zaten otobüslerde o günde farklı olmadı.daha 1 durak geçmeden arkamda bir sertlik hissettim.ben böy
Arkadaşım Ablamı Becerdi Ben Baktım Merhaba ben Cenk. Ben ablamla büyüdüm. Ablamın adı Pınar 22 yaşında. Onunla kanka gibiydik. Bana herşeyini anlatırdı. Ablam kendini çok güzel bulmazdı. Ama mahallenin bütün gençleri onun o taş gibi ve kocaman göğüslerine dokunabilmek hayallerini birbirlerine anlatıken duyardım. Bu çok da hoşuma giderdi. Zaten ne zaman eve arkadaşlarımı çağırsam ders çalışmaya ablamı görünce hepsini aleti kavak ağacı dikilirdi. Ben de 31 çekerken arkadaşlarım ablamı beceriyor fantezisini kurardım. Ablamı çok severdim ve fantezi de onu kendim becermeye kıyamazdım. Ama k
Selm arkadaşlar ben halil.hani kuzeni aylin ile güreşen ve sonra onu siken kişi.ilk 2 hikayemi özetleyecek olursak aylin i iki maçtada yendim ve sonra barıştık.ama ben bu işi sevdiğimi söylemiştim,aylin de bana çalıştığı yerden arkadaşı tuğbayı ayarlamıştı.ayarladıktan 1 hafta sonra bizimkilerden ayvalıktaki yazlığın anahtarını alıp oraya gittim.ertesi günü de o gün işinde izinli olan aylin ve tuğba geldi.aylin beni tuğbayla tanıştırdı ve biraz sohbet ettik.ben tuğbadan çok hoşlnamıştım.aylin ise tuğbadan hoşlandığımı anlamış ve kıskanç kıskanç bana bakıyordu.her neyse sonunda tuğbayla güreşme
Slm arkadaşlar ben emre size başımdan geçen bir olayı anlatacam şimdi ben ve şahin(şahin benim en yakın arkadaşım)onla beraber izmir fuarına gittik orada bi amcıklar vardiki sormayın gitsin ve biz karıları ellemeye karar verdik önce ben başladım hemen çarpışan oto ların oraya gittik çünkü bütün kancıklar orda neyse yanıma bi kız geldi 19 20 yaşlarında malları yerinde mini bir etek giymiş ben o kızı gördüm benim 18 lik yarrak havaya kalktı ben bu kızın arkasına geçtim ve çaktırmadan bunun götünü ellemeye başladım öle bi zevk geldiki ben o anda hemen kiloduma akıttım ama bu kadarıyla kalırmıyım
|karım ve ben hertürlü konuya acık ınsanlarız uzun yıllar aramıza ucüncü bırini almanın fantazisi ile yaşadık sonunda almaya karar verdik ama nasıl olacaktı. bu çözümü eşim internette bulacagını bana supriz yapacagını soyleyıp benim sabırla beklememi söyledi ve bir gün müjdeyi verdi benimde bir müddet olayı kabul etmem ve araştırmam neticesinde kişiyi evimize davet ettik.genç adam eve gelinceye kadar inanın heyecandan ölecegimi zannettim ve beklenen saat geldi çattı bu arada biraz kendimizden bahsedeyim ben 45 yaşında esmer uzun boylu kültürlü ve modern bir kişiyim eşim ise 38 yaşında görenl
İş Arkadaşım Karısını Bana Sundu İş arkadaşım, barda beni karısıyla tanıştırdı. karısı, hülya, seksi bir şekilde arkası açık tek parça bir elbise giymiş olarak yanında oturuyordu. Sonra karısı hülya ile dans etmeye başladım. Dans slow... Ellerim hülya`nın sırtında geziniyor... Yavaşça aşağılara iniyorum. Kalçaları harika. Ellerimle okşuyorum biraz sertçe.. Bu arada hülya da kendini bana yaklaştırarak cevap veriyor yaptıklarıma... Göz ucuyla arkadaşıma bakıyorum, oldukça keyifli... Ellerimi hülya`nın sırtındaki dekolteden içeri kalçalarına doğru sokuyorum... Parmaklarım deliğini arıyor kar
Hayatımın sexsi.... biz iki arkadaş jigoloyuz 181 80 sarişin kaslı yakışıklı biri 175 65 kumral yakışıklıda diyerimiz can vede cemde takma isimlerimiz. siz yaklaşık iki senelik bir olayı anlatacam .gecen sene yazdı bir müşterimiz yine bizi aramıştı vede gitmemizi isemişti ama işin thaf bir yanı vardıki iki mizi birden istemişti önce şaşmışltım tabiki ama sonrasından dedimki vardır bi bildiyi ve gittik aman alahım oneeeeee? bide ne görsem iyi icerde 7 tane bayan var olamaz dedim vede 7 bayan bizimle sex yapmak istiyo hemde hepsi birden kdınların en ufagı bizi arayanyaşı en az 50 ve baş
|ogün sıcak bi yaz günüydü arabada mavindim bir bayan bindi mini eteğiyle kolsuz bulüzüyle o yolun yolcusuydu bana biner binmez parasının olmadığını söyledi bunun onursuzca bi hareket olduğunu söylerken gülüştük arabanın şöförü babamdı yavaş yavaş yaklaşıyoduk son durağa ben kafaya takmıştım bu yolculuğun karşılığını almaya babama dedim sen in ben götürürüm arabayı ama o an aklımdan o kadını götürmek geciyodu o göt o göğüsler beni delirtmişti herkes indi oda inecekti kaplıarı kapadım sen nereye dedim oda ne olcak dedi ben sen daha iyi bilirsin dedim arabayı tenha bi yere cektim hemen yapıştım
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye