FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Kucuk Cocuk Zorla Anne Ogul Porno Hikayesi Pornu Haraketli Resim Ablakardespornosu Www.teyzemi Götünden Sikerken Fosur Fosur Osuruyordu Dişiköpeksikenler Meliha Sikiş Hikaye Ablam Masturbasyon Yaparken Gordu Azdi Hikayerel Olgun Aktif Hikaye Ailepornohikayesi Yenge Ile Yapilan Sex Hikayeleri Zorla Sikis Itirflari Sex Taciz Tecavuz Hikaye Olgun Kandınların Seks Hikayeleri Hayvan Sıkış Hikâyeleri Ulaşım Araç Porno Hikayeleri Arabada Kız Kardeş Seks Hikayesi Www Sikişen Kadınların Seks Hikayeleri.com.tr Bolum Bolum Tabusuz Porno Hikayeleri Azwri Por Kaynana Kaynata Porno Hikayeler Kayın Babam Beni Tarlada Zorla Sıktı Porno Tecavuz Hikayeleri Baglayip Ucretsiz Sikisme Hikayelerive Resimleri Sex Hikayeleri Bok Koku Anne Ve Ogul Erotik Hikayeler Amcam Yengen Yegen Sex Hikayesi Resimli Kerhaneye Gidemeyen Gencler Sikisi Izle Kayinpederseks Karım Beni Sikti Sex Hikayeleri Ensest Babama Masaj Sex Hikaye Huzurevindeki Kadini Siktim Sex Hikaye 31kamak En Yeni Baldız Sex Anıları Jartiyerli Sex Hikayeleri Ensest Seks Hikaye Arşiv Yengemi Taciz Edip Siktim Hikaye Bedava Cocuk Seks Hikayeler Porno Hikaye Zorla Abla Anne Teyze Hala Erotk Sek Hikayeanne Ernest Sekshikayeleri Sks Hikayeleri Sex Hikayeleri Babamla Yazlikta Hikayetaciz Baba Kiz Anne Sikis Hikayeleri Karım Ve Sexs Yengemi Tanga Kilotlan Gorune Sex Jikaye Erotik Enst Hikayeler Turbanli Porno Resimler Hikayeler Hikaye Sx Arkadaşlarım Siktiler Sex Hikaye Eşlerin çılgın Sexs Fantazileri Kaynanasınısiken Hikayesi Samsunda Gay Tatilde Abla Kardex Enset Hikayeler Ana Ogul Sexs Hekayeleri Resimli Ernest Sexs Hikayeleri Seks Enst Aile Ablam La Sikiştik Ormanda Public Paralı Sex Konu Sikis Hikayesi Turbanli Otobuste

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Merhaba ben 22 yaşında uzun saçlı bir gayim. 18 19 yaşlarındaki aktif doğu kökenli kocalarım tarafından aşağılanmak ve onların kölesi olmaktan hoşlanırım.bir gün taksim parkında gece gezerken tam radığım gibi ikitane 18 19 yaşlarında aktif bir koca buldum.hemen yanlarında oturdum bira içiyolardı bende alkollüydüm alkolün verdiği cesaretle onlarla konuşmaya başladım onlarda benim ibne olduğumu anladılarki beni ortalarına aldılar havadan sudan muhabetlerden sonra ben bitanesinin sikine elimi attım bana burda olmaz amına koduğumun ibnesi gel bizimle dediler bende tamam efendilerim diyerek beni
|merhaba arkadaşlar her sabah vakti tıklım tıklım otobüsle işe giderken koltukda oturan liseli çıtırı görünçe benimki hazır kıta kalkdı onun yanına yavaşca gittim tepesinde durdum.otobüs sallandıkca benimkini onun omzuna sürttüm.bana baktı tepki vermediğini anladığımda liselinin kol tarafına sürttüm.sıra eline gelmiş di.oda gözünü benimkinden alamıyor kaçamak bakışlarından anlıyordum.o sırada çantasını açıp su alma bahanesiyle benimkini elledi dokundu bena heyecen ve zevki bir arada yaşattı.suyunu almadan çantasını kapattı bana bakmayı ihmal etmedi.ineceği durağa gelmeden koltukdan kalktı yer
Erkek delisi... Lisedeyken vücudundan çok hoşlandığım bir arkadaşım vardı.Bu arkadaşım beni porno film izlemeye çağırdı.Benim dışımda gelecek olanların adlarını sayınca bu fırsat kaçmaz dedim.Onunla ne kadar fazla vakit geçirsem kardı. Dediği saatte evine gittim.Diğerleri de gelmişti.Film izleyeceğimiz odaya gittik.Soyunmaya başladılar.Arkadaş "sen böyle mi otuzbir çekeceksin" dedi.Kıpkırmızı olmuştum.Onun sikini ve diğerlerinin de siklerini görecektim.Tabii ki deyip soyunmaya başladım... O filmi koydu.Herbirimiz bir koltuğa yerleştik.4 kişi otuzbir çekmeye başladık.Bunlar filmdeki ka
Bir gün Evde kimseler yoktu.. Evin arka bahçesinde köpeğimiz tomun kulubesi vardı.. Biraz köpekle oynayayım diye arka tarafa gittim.. köpek kulubesinin dışında değil içerideydi.. Bir kaç defa seslendim çıkmadı.. Kulube bir insanın içeriye rahat girebileceği kadar büyüktü..Bende içeri girdim köpek sikini çıkarmış yalıyordu ilk defa böyle bişi görüyodum.Elim amıma gitmiş kendimi okşamaya başlamıştım.Amım iyice sulanmış vıcık vıcık olmuştu Dayanamadım köpeğe daha yaklaştım başını tuttum ve amıma doğru çektim. Köpek zaten bana alışıktı hiç yadırgamadı ve amımı yalamaya başladı.Müthiş bir zevk veri
Slm hikaye sewerler benim hikayem okulda gecti sabah arkilerle bahcede dolasıyoduk bizim okulda cok güsel hatunlar var ama birtane warki akıllara zarar adı pınar. oldukca sexi giyinir bi bakan bidaha bakardı pınara bizim bütün arkiler onu sikmek icin varını yoğunu koyardı ortaya bi gün beden odasına arkilerle pusu kurduk kızlar gelip teker teker soyunuyodu bizim malafatlar kalmış göge doğru bakıyodu bende cameralı cep telefonu var bütün hatunları teker teker kaydediyodum sonra askımız pınar geldi kankası ebruyla pınarla ebru yawas yawas soyunurken aynı zamanda sohbet ediyolardı pınar birden az
Evli Çiftle Zevk Dolu Saatler merhaba ben izmirden kaan sizlerle başımdan geçen harika olayı paylaşmak istedim umrı beğenirsini ben 175 boyunda 67 kğ esmer sexte yeni heycanlara fantaziye açık biriyim sizi sıkmadan hikayeme başlamak istiyorum bir yaz günü gezmek için kordona gitmiştim bir bara oturmuş içkimi içiyordum bir yandanda barı konturol ediyordum tek bayan varmı diye ilgimi çeken kimse olmayınca kendimi müziğin sesine kaptırmış dalmışım farketmediğim karşı masaya bir çift gelmiş 35 40 yaşlarında içki içiyorlardı aradan 2 saat geçmişti karşı masdaki bayan bana bakıp bakıp oturduğ
bu olay başımdan 2 hafta önce geçti.daha önce, bir gece nette tanıştığım bayanla aramda geçen gerçek hikayedir. ben BURSA da yaşayan 35 yaşında sportif yapılı sex konusunda oldukça deneyimli ve sınır tanımadan sex yapan bir erkeğim.sevişirken bayanı yalayarak ve emerek defalarca boşaltabilen ve ilişki anında bayan boşalmadan asla boşalmayan kendinden emin ve güçlü birisiyim ve birlikte olduğum bayanlar tarafındanda bu konu onaylamıştır. x bayanla tanıştıktan sonra ( bekar ve yalnız yaşıyan birisi) defalarca sabahlara kadar birlikte olduk ve bu birliktelik 2 yıldır devam ediyor.bu son olay bay
Küçüklüğümden beri kadın kıyafetlerine igi duyardım. Buna belki de ablamı kıskandığım için kapılmış da olabilirim. Ama hep ablamın ve annemin kıyafetlerini giymekten büyük zevk almıştım. Yaşımdan ufak gösterdiğim için okula 1 yıl geç başladım. Ergenlik yaşlarımda da yaşıtlarımdan hep küçük gösteriyordum. Annemin arkadaşları benim için diye takılıyorlardı. Ne yazıkki okuldaki erkek ve kızlarda benim için aynı şeyi düşünüyorlar ve bu yüzden kızlar beni hep kız arkadaşlarıymışım gibi görüyorlardı. Erkek arkadaşlarım benim vasıtamla kızlarla kolayca arkadaşlık kuruyor ve bağzen çok beğendiğim b
Merhabalar . Size şimdi hayatımda yaşadığım en güzel hikayeyi anlatacağım. Yaşım 19 kız arkadaşımın yaşı ise 18 idi. babamın tayinlerinden dolayı bi o şehre bi bu şehre gidiyordum. Şimdi bulunduğum şehirde S. die bi kızla çıkmaya başladım. Ailesi bayram tatili için memlekete gitmişti. Bana dediki G. evde yanlızım bize gelirmisin ben ilk önce düşündüm daha sonradan tamam aşkım dedim. Saat 21 gösterirken evlerine gittim. bişeyler yedik daha sonra televizyon izledik. saat 02yi gösteriyordu . Benim uykum var dedim ve onun odasına çekildim 10dk sonra yanıma geldi. Yaa aşkım niye uyuyorsun diyo sord
Herkese merhabalar bu anlatacağım 2006 yazında yaşanmış gerçek bir hikayedir; 2005 yılı bitmiş 2006 yılının başlarıydı kışaylarında bıkmıştım artık Nisan ayı gibi tatil hayalleri kurmaya başlamıştıum fakat yalnız gitmemeliydim tatile netten bir arkadaşlık sitesine girip kendime yaz tatili için arkadaş aradağımı ilan etmiştim, bir süre sonra birsürü mailler almaya msj lar yağmaya başlamıştı bende bir seçim yapmak zorundaydım bir bayan arkadaşla msj laşmaya başladık kendisini evli olduğunu fakat benimle yalnız olarak tatile gelebileceğini söylüyordu bende olabileceğini söyledim fakat niyetimide
Ben 17 yaşında bakire bi kızdım.Tabiki kendimi kocama saklıyordum ma ne olduysa oldu.bir gün ben okuldan gelmiş evde dar bi taytla oyuruyodum sadece 21 yasındaki abim vardı.annemlerdüğüne gitmişti ve iki gün yoktu..Canım çok kötü sevişmek istiyordu.evlerim amımın içie kayıyordu yavaş yavaş ve abime bakıyordum onda da bir bol saort vardı ve içine ve üstü çıplaktı.ben de abime bakıp bakıp azıyordum... abim ben banyoya griyorum dedi herhalde oda farketmişti hareketlerimi..Sonra banyoya doğru yürüdü ve ben de ayğa kalktım onun arkasından gidiyordum. o da fark etmiş olacak ki banyoya girdi k
Merhabalar ben erzurumdan yolcu başimdan gecen gercek bir olayı daha sizinle paylaşmak istedim bu olay 10 gün önce oldu karşı komşumuzun kızıyla sürekli bakışırdık ben telini istedim sağolsun kırmadı verdi telefonda birbirimize güzel iltifatlar savuruyorduk zaman la işi ilerletip sexse cektik artık tlf da sexs yapıyorduk nefes almaları beni tahrik ediyordu ailesi köye gitmişti dayanamayıp elektik sayaclarını yazan biri gibi evlerine gittim zili caldım kapıyı acınca şok oldu cünkü beni beklemiyordu artık dayanamadığımı ondan geldiğimi söledim oda istiyordu ama kimseler görür diye korkuyorduama
slm sizlere bundan 5 yıl çnce baımdan geçen bir hikayeyi anlatacam.5 yıl önce bir yaz akşamıydı.üst komsumun oluyla birlikte çarsıda geziyorduk çarşıdaki kızları görünce azdı bizimki hadi eve gidelim bizimkiler gelmicek 1 hafta evde yalnızım porno filim izleyelim dedieve gittik porno flim actık.izliyorduk bu arada ikimizinde dalga dimdik odun gibi olmuştu.daha sonra bana hiç kız siktinmi dedi bende çoook dedim ya sen diye sordum ben hiç sikmedim dedi.ben 20 yasında o ise 18 yaşındaydı.izlemeye devam ederken gözüm onun sikine takılmıştı dimdik ama küçüktü.oda fark etti.rahat bi tavırla sayundu
Yengem Sağ Olsun merhaba ben 18 yaşında çok yakışıklı bir gencim size başımdan geçen ve hala geçmekte olan bir olayı anlatıcamyengem 23 yaşlarında güzel balık eti süper bir bayandır.amcam yurt dışına gittiği için uzun süredir ewde yalnız kalmak zorunda kalıyor ilk başlarda aklımda kötü bir niyet yoktu ama yengemin giyindiği o daracık elbiseler her geçen gün beni onu sikmeye teşfik ediyordu her mastırbasyon yapışımda onu düşünüyordum en kısa zamanda onu sikmeliydim bir gün bize geldi ben onun korkak biri olduğunu biliyordum en alt katta oturduğu için eve giren hırsızlardan filan bahset
Guclusikici@hotmail.com Kardeşim Gamze’yi Düğünden bir hafta önce siktim Merhaba ben Recep size kardeşim Gamzeyi nasol siktiğimi anlatacağım. Daha konuya başlarken bile sikimin sızladığını hissediyorum. Kardeşi Gamze evde çok rahat kıyafetlerle dolaşırdı. Onun göüslerini bazende bacaklarını gördüğümde bir yandan kardeşim diye bakmak istemez, diğer yandanda rahar duramaz izlerdim. Annem ve babamın dayımlara gittiği bir gündü. Annem beni kaldırdı. “Kalk biz gidiyoruz, kapıyı arkasından kilitle” dedi. Yarı uyanık kaltım ve onlar gittikten sonra kapıyı kilitledim. Tam o
Merhaba, benim hayalerimde aslinda hep kadinlar oluyor tabiki erkeksiz olmaz ama sonradan devreye girmen lazim. Su an ben evimdeyim ve kapi caliyor dustan yeni ciktigim icin uzerimden havlu var ve kapida guzel bir hatun iccamasiri pazarladigini soylerek iceri giriyor ve hazir sizde ciplakken rahat denersiniz diye sakalasiyor benimle.Basliyor camasirlari gostermeye bu arada altinda mini etek var ve firikik veriyor dantelli kilodu gozukuyor ve birden icimde bir seyler kipirdaniyor. Neyse sacmalama diyorum kendime ve daha sonra bana " su teninize cok guzel olur diyerek bana bir takim veriyor ve b
Merhaba ben atil 40 yaşındayım. Karım sevda ile mutlu bir evliliğim ve beni tahrik eden şuan ilişkilerimizin devam ettiği, biri 18 yaşında Ayşen diğeri 17 yaşında suna iki tane seks düşkünü kızım var. Ensest ilişkiyle ilgili çok daha önceleri internete hikayeler okumuş fakat pek ilgi duymamıştım. Yıllar geçiyor kızlarım büyümeye devam ediyorlardı. Ara sıra kızlarımın frikiklerini yakalasam da fazla önemsemiyordum taiki 2000 yılının yaz aylarında Akdeniz kıyılarına ailecek tatile gidene kadar. Uzun zamandır tatil yapmamış tatile hasret kalmıştık. Antalya yöresinde bir pansiyon tutup temmuz ayın
Merhabalar Ben Burak Almanyadan Bir zamanlar bir lokal calistiriyordum tam kapatacagim zaman Alman olan müsterilerimden biri geldi kiziyla herhalde bize birer bira icirirsin kapatmadan sordular bende olur dedim zaten canim SIKILIYORDU oturduk sohbete daldik o radada bana sormasinmi Burak kizimi siksene ami cok atesli kocasi sikemiyor kizida gercekten hosuma gidiyordu ama böyle sey hic ummazdim bende olur dedim ve soyunmaya basladi pantolumu acip yaragimi yalamaya basladi daha önce hic bir türkle sikismemis ilk defa sünnetli bir yarak emiyor atesli yalamasina dayanamadim ve agzina akittim hep
Olgun Gelinim Merhabalar ben istanbul dan yazıyorum.43yaşında165 boyundayımBundan 8 ay önce hayatımı değiştiren bir olayı paylaşmak istiyorum.Gelinim 32 yaşında 178 boylarında gayet iri memeli sarışın,geniş kalçalı afet bir kadındır,oğlum25yaşında 170boylarında normal bir geçtir.Oğlum bundan 4 yıl önce yaş farkı olduğu için istemediğim bir evlilik yaptı.Ama gelinim çok akıllı ve saygılı,uyumlu biri çıktı. Bir sabah oğlanın odasından kavga sesleri geiyordu,oğlum:``bıktım artık senin bana çocuğunmuşum gibi davranmandan,defol git başımdan``diyerek evden çıkıp gitti,tabiki karımda oğlumu de
|SLM millet size bi hikayemi anlatmak istiyorum kısaca ben 17 yaşında bir gencim otelde gececi olarak çalışıyorum bilişrsiniz artık oteller kalamk için deil sikişmek için çalışıyo yani seyyar kerhane bizimde otelde de tabiki bi kaçtene oruspu wardı ama ben onlarla fazla ilgilenmezdim bi gün böle kat temizligi yaparken bi kız geldi resepsiyona böle benim yaşlarda ama yaşı tutmadıgı ve kimligi olmadıgı için resepsiyon yani bulut abi dedigim şahıs bunu otele almadı aradan bikaç dakka geçti kapının önüne çıktım baktım o kız hala orada duruyo ve sanki aglayacakmış gibi bana bakıyodu yanına gittim
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno porno izle

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye