FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Tarlada Sex Turbanlı Doktor Olan Yengemi Siktim Anne Küçük Ogluna Kendini Zorla Siktiriyo Abimle Sexoku Sikis Kucuk Kiz Gay.comsex Hikayeleri Konulu Sex Hiksye Kilotsuz Sexs Hikayeleri Yaşlı Köylü Yenge Sex Hikayeleri Koylu Kaynana Olgun Enset Hikaye Kucuk Kizin Babasinla Sikis Ikayesi Sinamada Es Degismeli Porno Xnxx Gelin Kayinbaba Sex Hikayeleri Cok Kufurlu Sev Hikayelet Sikiş Hikâyeleri Oku Kaynana Ile Tarlada Zorla Sikis Hikayeleri Ayak Yalama Hikayeleri Torunum Ile Sex Kayinbaba Sikis Hikayeleri Kaynana Sexs Hikayesi Oku Ensest Turbanli Am Got Resimler Hikayeler Zorla Gelinine Siken Dede Hikayeleri En Guzel Seks Hik Sikiş Hikaye Hamile Oğlu Banyo Yaparken Annesi Yakalıyor Küçük Erkek Kız Sexs Hikayeleri Hamile Gelinim Seks Hikayeleri 13 Yasindaki Kizkardes Ensest Hikayeler Xalasini Siken Seks Komsumun çıtır Kızı Eda Sex Anne Resimli Sex Hikayeleri Baldız Teyze S**** Hikayeleri Siklenlerin Hikayesi Www.anne Oğul Zevkli Sevişme Hikayeleri.com Sikishikayeri Sadece Zorla Masaj Yaparken Turbanli Sikis Sadece Turbanli Hikayesi Straponlaerkek Siken Kadin Pornografik Filmler Hikayeleri Seyreder Ailem Ve Ben Qurup Sikiwdik Turbanli Annem Ensest Hikaye Kayinim Beni Otobuste Sikti Enyeni Hikaye Oku Ahırda Samanlıkta Seks Hikayeleri Anneme Dayadım Sex Hikaye Es Degistiren Seks Hikayeleri Sisman Kiz Seks Hikayesi Ablamla Kabak Tarlasında Kizdan Degisik Porno Hikayeleri Cingene Porno Hikayesi Oku Ayak Yalama Hikaye Zorla Anneme Tecavüz Ettiler Sex Hikayeleri Eltimin Oglu Sex Hikayeleri Hamile Birakma Sikis Hikaye Baglayıp Seks Hikayeleri Seks Hikayeleri Uyurken Arkadaşımla Annelerimizi Değiştik Kaynana Damat Turbanli Koy Sexs Hikayesi Anne Abla Baba Sex Hikaye Arkadaşlarım Annemi Teyzemi Siktiler Erkek Kardesine Siktirenlerin Hikayesi Tecavuz Sex Hikaye Ayle Yenge Yegeniyle Porno Izle Annemle Otobuste Hikaye Ensetsikisler Komsumun.salvarli.gelinini.siktim Türbanlı Kaynım Ba Tecavüz Etti Seks Hikayeleri Kayınpeder Tecavüz Hikaye Yarak Hastasi Kaynanalar Kizkardes Porno Hikaye Sex Hikayem Ulaşım Araçlarında Hikaye Sesk 12 Yasındakı Kardesımi Sıktım Sex Hıkayelerı Sexshikayeleri Yenge Kaynana Babamla Becerdi Kaynim Dayadi Otobuste Yeni Ensetporno Hikayeler Sex Hıkaye Fotolu Kaynana Tecavuz E Hikayeresimli Ilk Defa Gordugum Akrabamı Siktim 12 Yaşındaki Kardesimi Siktim Porno Hikayesi Oku Anne Ogul Teyze Yegen çoçuk Ansiyle Mukemel Sikişiyor Ensent Hikayeler Anne Oğlu Hikayemsex Yenge Akrabamin Kapali Karisi Yenge Kaynana Gurup Hikayesi Straponla Sikti Hikayeleri Kaynim Inletdi Hekaye Teyzemin Gelinini Siktim Sex Hikayesi Grup Esli Sex Hikaye Annesini Siken Ogul Ensest Hikayeler Köylü Anne Sex Hikayeleri Aıle ıcı Enset Sikis Hikayelerı Ensest Hikayeler Yeni Teyze Ufakkizlar Sex Gercek Yenge Ile Sex Hikayeleri Www Sex Travesti Hikayeleri Abla Kardeş Sex Hikayeleri Oku Babasi Gay Ogul Hİka Samanlıkta Gelinini Siken Kayınbaba Hikayesi Oku Teyze Yeğen Ensest Hikayeleri

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
|slm ben ferhat istanbulda oturuyorum teyzemler adana da oturuyorlar yaz tatilinde adana ya teyzemlere gitmiştim teyzemin kızıyla çok güzel bir ortamımız vardı her zaman beraber gezerdik beraber eylenirdik teyzemler bir gün akşam dışarıya çıkmışlardı ben ve teyze kızı evde yanlız kalmıştık beraber tv izliyorduk ben banyoya girecem diye yatak odasına girdim iç çamaşırı çıkaracaktım yanlışlıkla teyze kızının iç çamaşırlarını gördüm kilotu pembe südyeni kırmızıydı neyse ben banyodan çıktım sadece şort vardı üstümde o banyoya girdi çıktığında üzerinde pembe kilotu ve kırmızı südyeni vardı yanıma
Selam ben ant.dan bir ayak fetişistiyim.Ayak sevdam 2 sene önceden başladı.Size yaşadığım bir olayı anlatacağım.bu olay 3 ay önce başımdan geçti. Aparmanımızda hande abla vardı.Abla diyorum çünkü o 20 bense 18 yaşındayım.Hande ablanın ayakları çok güzel ve bakımlıydı. Onu ne zaman görsem gözlerimi ayaklarından alamıyordum.Bir gün hande abla ve annesi bize oturmaya geldiler.bene onlarla birlikte oturuyordum hande ablanın ayaklarını görme fırsatı bulmuşum kaçırırmıyım.Hande abla bir ara bacak bacak üstüne attı ve ayağını sallamaya başladı. Allahım o ne güzellikti öyle.O ayağını salladıkça ben çı
Kaynana slm ben 30 yaşında 7 senelik evliyim.Evliyim ama bi kaynanam var süper vucutlu benbeyaz süt gibi aklımda hep onu sikebilmek vardı bi gün bunun olacağını bılıyordum. bu gün o gündü evde temizlik vardi .kaynannam üstüne sıradan bişiler giymiş ortalıkta dolaşıyordu bende kanepede oturmuş onu kesiyordum arada bi eğiliyor bacakları ta kalın etlerine kadar gözüküyordu bende niyeti bozdum o anda elimde anahtarla oynuyordum o arada kaynanam 2 metre önümde eğildi yerden bişiler almak için bende hemen anahtarları yere attım ve alttan bakmaya başladım.öyle bi kendime geldimki kaynanam gözü
Muhtesem Geceydi ! Selam ben Hakan Almanya Münichte yasiyorum , 34 yasinda siyah sacli ela gözlü bir bayim , Esimin bir Arkadasi Barbara vardi o Kadina hastaydim esime herzaman diyorum Barbarayla 3 lü yapsak acaba ne der diye , Esim bana gülerek istersen söyle ona ben cesaret edemiyorum nebileyim birazcik utaniyorum ya evet yada hayir der ne diyecek diye bana konustu.... Birgün ona Telefon actim vaktin varmi Kahve suyu koy ben geliyorum dedim oda tamam Hakan buyur gel bekliyorum dedi bende esime ok ben gidiyorum bakalim bugün söylemek istiyorum ne diyecek dedim oda hadi sansin bol olsun b
Merhaba, ben Tarık, bu yıl okullar kapandığında başımdan gecen bir olayı yazmak istiyorum. Benim bir ablam var, Fatma. Üniversiteye gidiyor. Ben bu yıl lise son sınıftayım. Ablam cok tatlı, hayat dolu, müziği, eğlenmeyi seven birisi. Bu yıl tatil başlangıcında bizim oturduğumuz Eryaman’daki sitede bir düğün oldu. Yakınen görüştüğümüz bir aile olduğu için tüm düğün organizasyonunda elimizden gelini yaptık. Sonuçta çok tatlı bir düğün oldu. Düğün gecesi sitede tam bir alem oldu.. şarkılar, türküler, halay. Yani öyle bir ortamda eğlenmek için ne gerekiyorsa yaptık. Bir ara annem beni
Bluetooth ile başladı Herkeze selamlar...Ben önce kısaca kendimi tanıtayım.Adım Sertaç.Ben 17 yaşındayım,İstanbul Bakırköyde yaşıyorum.Esmer ela gözlü biriyim.Vede söylemesi ayıp yakışıklıyımdırda.Herneyse hikayeye başlamadan önce kesinlikle gerçek olduğuna inanmanızı isterim ama tabi bu sizin taktirinize kalmış.Geçen gün evde canım sıkıldı hazırlanıp dışarı çıkmak istedim . Karnımda acıkmıştı baya.Galeriada yemek istedim ve oraya gittim.Bizim evde oraya yakın olduğu için yürüyerek gittim.Burger kingden menü alıp boş bir yere oturdum ve yemeye başladım.Birden telefonuma bluetooth ile me
O zamanlar18 de var yoktum. Evimiz müstakil 2 katlı bir evdi. Bahçemizde bir kümes iindede3 tavuk bir horoz vardı. hep merak etmişimdir. bir gün öce tavuk horoztarafından sikildiğinde ertisi gün yumurtluyordu. bu kadar çabuk naasıl oluyorderdim kendi kendime. hatta horozun siktiği tavuğu takip eder ertesi günde gidergötünü yoklardım yumurta varmı diye. Bu aradada tavuğun götüne dokunurkenkendimi tarıfsız bir zevk deryasında düşünürdüm. sanki tavukta beni anlar gibioda zevk alır gibi boynunu aşağıya uzatır ve kasılırdı. bir gün bu tavuk kocamanyumurtayı götünden çıkrdığına göre benim yarrağımıd
Üvey Ablam Tugba mrb seks-hikaye.com okuyucuları ben istanbuldan tamer.size kendimi kısaca tanıttıktan sonra hikayeme geçmek istiyorum.üvey ablam tuğba 21 yaşında 1.60 boylarında iri kalçalı hoş bir bayandır.bundan 1 yıl önce evlendi.her neyse..birgün annem ablama götürmemi istediği bir çanta verdi içinde çanak çömlek varmış.. bende seve seve götüreceğimi söyledim.çantayı alıp ablamların evinin yolunu tuttum.kapıyı çaldım ablam açtı gel hoşgeldin dedi.içeriye buyur etti bende onu kırmadım ve içeri girdim.bana 1 bardak kola getirdi.kolamı yudumlarken ablamı süzüyordum bana bişeyler söylüy
SİKİLMEK ilk defaydi harikaydi Ben 22 yasinda gizli bir gayim, pasifim ama o gune kadar hic tecrubem yoktu. Cesaretsizligimden bir turlu beni sikecek birini bulamamistim. Yazligimizda her sene 1 ay geciririz. Orada yan komsularimiz ahmet abiler de bizimle beraber tatil yaparlar her yaz. Aslinda ahmet abi 26 yasinda hos birisi ve cesaretim olsa ona kendimi siktirmye calisirdim. O yaz ahmet bi uzun bi sure tek basina kaliyordu evlerinde. Onunla arasira vakit gerir sohbet ederdik. Yine bi sohbet sirasinda gay egilimlerim oldugunu ima edecek konusmalar yaptim. Ama anlayacak diye de odum
İlk Deneyim Hayatım boyunca hiç lezbiyen bir ilişkiye girmeyi düşünmedim. Beni sonsuza kadar unutmayacağım bir arkadaşım değiştirdi. Kendimi biseksüel olarak da görmüyorum. Fakat her zaman merak dolu olduğumu kabul etmeliyim. Sanırım esinin merakımı cezbettiğini söyleyebilirsiniz. Esin, rüya gibi bir lolita ve vücudu bir modele benziyor. 18 Yaşını doldurdu. Yaklaşık 1,77 boyunda, çok kadınsı ve seksi bir vücudu var. İnanın bana onu ilk bikini ile gördüğümde onu ebediyen unutamayacağımı biliyordum. Mükemmel bir cilt, sarı saçlar, küçük yaprak dudaklar, ve görebileceğiniz en iri mavi göz
|merhabalar başımdan geçeni emen anlatmak istiyorum benim semra teyzem öyle güzelki ayalimdeki kadın desem anlatam birgün semra teyzem bize gelmişti onun muhteşem kalçalarını izliyordum her domalışında onun götünü şikmek istiyordum semra teyzemin kalçalarını izlerken beni farketmişti utanmştım yerimden kalkıp banyoya yüzümü yıkamaya girmişti ada arkamdan gelip bende ellerimi yıkıcam diyerek lavaboya eyilmişti egildinde gene ogüzüel kalçaları karşımdaydı busefer sanki bilerek domalmiştı birden bana dönüp daha nekedar öyle salak gibi durcan beni istemiyormusun al işte seninim dedi buarada ailem
MERHABA BEN ALPER.İSTANBULDAN YAZIYORUM.YAŞADIGIM HIKAYE IZMIRDE YASANMIS GERCEK BIR HIKAYEDIR.1998 SENESINDE GECTI HIKAYEM.OTURDUGUM EVDEN BASKA BIR EVE TASINMISTIM.YENI TASINDIGIM EV GIRIS KATTA IDI.TAM KARSIMDA A... LAR OTURUYORDU.EVLI VE 1 COCUGU VARDI.BENDE EVLI VE 1 COCUGUM VARDI.BEN TASINDIGIM GUN DIKKATIMI CEKMISTI ZATEN.TASINDIKTAN 1 HAFTA SONRA HANIMI MEMLEKETE GONDERMISTIM.YALNIZ KALIYORDUM.AKSAMLARI EVDE CAMA OTURUYOR SUREKLI ONU IZLIYORDUM.DAHA SONRADAN ANLATTIGINA GORE ODA BENI IZLIYORMUS.DAHA SONRA ESIM GELDIKTEN SONRA KOMSULARIMIZLA TANISMA FIRSATI BULDUK.ARTIK SUREKLI GORUSUYO
Ben 18 yaşında yakışıklı bir gencim. Artık sabrım kalmamıştı. Long beac te 1 ay kalmıştım ama hala bir kız bile sikememiştim, bu beni deliye ceviriyordu. Ne zaman bir rus görsem içim içimi yiyordu. O gece bir rusun sahilde oturduğunu gördüm. Tam yanına gidecektimki bir kıro kızın yanına gidip hello filan demeye başldı. Acayip moralim bozulmuştu. Sonra beş dakika sonra kzı öpmeye başlamazmı, bu beni deliye çevirmişti. İlk tanışma ve öpücük olmazdı.Sonra aklımca bir plan kurdum, long beach otelde bir oda tuttum. Aileme arkadaşlarımda kalcağımı söyledim. Bu ruslar okul gibi bir geziye gelmişlerdi
Merhaba ben 40 yaşlarında iki çocuk babası bir erkeğim. Geçimimi babamdan kalan üç beş kuruşla aldığım bir taksiyle sağlıyorum. Yapıma göre oldukça genç gösterdiğim söylenir. 15 yıllık evliliğimin tüm sex hayatımız boyunca hiç karımla arkadan ilişki kurmamıştık. Bunun dışında karımla hiçbir problemim yok.Aslında ben bir götü sikmek için yanıp tutuşuyordum. Ama karım buna izin vermiyordu. O bunu iğrenç ve de çok sağlıksız buluyordu. Bu yüzden benim de arada sırada kaçamaklarım oluyordu. Fakat buna rağmen henüz bir götü sikmek nasip olmamıştı bana. Her neyse bir gün yine arkadaşlarla meyhane
Selam. ben 22 yaşında sarışın 1,79 boyunda zayıf bir transeksüelim. evimde her zaman kadın görünümüyle dışarıda erkek görünümüyle gezerim. iki erkek arkadaşımla düzenli bi cinsel hayatım var. ama bana yetmeiyor. gerçekten çılgına dönmek ve zevkin son noktasına varmak isteyenler varsa evimde ağırlayıp ona kadınsı gizemimi tattırmak isterim.ve onlara kadınların bile tattıramayacağı anal sexi yaşatırım. kankimle devamlı sikişiyoruz. çılgınlargibi. hatta geçenlerde fantezi yapalım derken kankimin penisi incindi. ama durumu şu anda iyi. menileri yutmak en sewdiğim bölümü bu işin.hele uzun yarraklı
Arkadaşlar 25 yaşında genç bir erkegim alt komşumuz olan güzel kız ayşe yaşına ragmen seksi çekici bir kızdı bir gün akşam bizimkilerin evde olmadıgı bi gün kapı çaldı üzerinde boydan bir elbise diz kapagı izasında bitiyodu sikim bi, anda dimdik oldu bana şay ıııııı yapamadıgım bi ders varda türkçede yardeımcı olurmusun dedi tabi dedim içeri geçti biden kendimi kaybedim elbiseinini altından kaLÇALERINI OLŞADIM Bİ ŞEY DEMEDİ AMA SOYMAYA BAŞLARKEN TEPKİ VERDİ AMA NAFİLE AZMIŞIM ÇIKARDIM NEFES ALIŞLARI HIZLANDI SADECE BEYAZ DONU KALDI YAPAMMA DİYE ÇIGLIK ATTTI SUSUS DEDİM AYŞEYE KORKMA VE ÇIRILÇ
merhaba ben 20 abim 28 yaşında2003 un temmuzuydu.yazın yataga genelde çıplak deyilebilecek konumda yatarım.yine öyle bir günde camıda açınca vucudumun her tarafı tutuldu.hiç bir tarafımı hareket ettiremiyordum.ablama ben bu gün masöre gidecem işe gitmiyecem dedim.oda masöre ne gerek var furkana desene dedi furkanda abim spor akademi mezunu beden ögretmenligi yapıyor.sonra ablam işe gitti evde abim ve ben kaldık abimde yatakta genelde şort ve bazende üstünde atletle yatar.o gün oda şortla yalnız yatmış neyse yanına gittim abi belim vucudum tutuldu bana bir masaj yapabilirmisin yoksa masöre rand
merhabalar biz mersinin bir ilçesinde yaşayan beş kişilik bir aileyiz iki kız kardeşim var babam inşaat ustası kardeşlerim okuyor bende tamircide çalışıyorum annem 43 yaşında 120 kilo civarında normal bir ev kadını amaaa annemin normal olmayan iri bedeni kocaman okkalı götü kavun kadar iri memeleri benim çocukluktan beri hayallerimi süslüyor her fırsatta annemi dikizler fırsat kollarım koca götünü seyretmek için babam yaz sezonunda daha çok para kazanmak için şehir dışında çalışır biz yalnız kalırdık iki ay falan gelmezdi babam bu süredede annem bizimle aynı odada yatardı benim aklımd
Sıra komşumun oğlunda Merhaba arkadaşalr size daha önce dayımın oğluyla yaşadığım olayı antalmıştım şimdi ise komşumun oğluyla yaşadığım olayı anlatacağım daha çok yeni başımdan geçen olay hemen hemen 2 ay oldu ben bu yaşıma kadar toplam 15 yarrak yemişimdir neyse komşu oğlu dışarda top oynuyordu yine evde yalnızım ve canım iyce sik çekti ne yapsam diye düşünüp dururke aklıma musa geldi acaba beni sikermi dedim diye düşündüm dışarı çıktım biraz top oynadık sonra gel bize girelim dedim kimse yok biraz otururuz dedim kabul etti eve girdik ben hemen işe koyuldum hemen cd ye bir porno koy
Merhaba arkadaşlar ben 23 yaşında bir gencim size anlatacağım buolay beni çok uğraştırdı yle yaklaşık 20 senedeir komşuyuz yaşı 54 3çocuğu ve dengesiz bir kocası var 18-19 yaşlarımdan itibaren yekarşı bende bir hayranlık başaldı bir gün eve yemek yemeye gelmiştim baktım odamasaya oturmuş bizimkilerle beraber yemek yiyor bende tam karşısına geçipoturdum bir ara masadan kalkıp su almaya gittim tekrar oturmaya geldiğimdebirden onun muhteşem bacaklarını fark ettim bacakları bayağa açık bir şekildeoturuyordu küloduna kadar görüyordum işte o günden sonra ona karşı büyük bi ilgiduymaya başladım komuş
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye