FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Eşim bi kaç gün sonra izinliydi ve arkadaşlarıyla sahile gideceğini söyledi. Bende gelmek istediğimi ama o gün çalışacağımı söylediğimde eşimin yüzünde bir gülümseme belirdi ve keşke sende gelebilseydin deyip dudaklarıma yumuldu. Denize gidecekleri gün geldiğinde eşim yanına çok seksi bir bikini almıştı. O koca memeleri o küçücük üste nasıl sığdırcanı sorduğumda bana merak etme aşkım sığdırırım deyip kahkaha attı. Üzerine ise bi askılı tşört giymişti içine ise sütyen giymemişti o güzel memeleri sallanıyodu. Altına da fileli kısa bi etek giymişti. Kimle gideceğini sorduğumda bana şefi v
Mersindeyiz jaleyle evleneli henüz birkaç ay olmuştu.İki senelik bir flört devresinden sonra birbirimize olan tutkulu aşkımızı evlilikle sonuçlandırmıştık.Birbirimizi gerçekten çok seviyorduk ve çok mutlu bir seks ilişkimiz vardı.Flört yıllarında pek özgür değildik ailelerimizden dolayı.İstediğimiz zaman buluşup doyasıya sevişemiyorduk.Ancak fırsatını bulunca oluyordu. Evlilik bize tam bir özgürlük getirdi.Her gece ilerleyen saatlere dek sevişiyor,hafta sonları sabahlıyorduk.Sınırsız,tabusuz bir ilişki vardı aramızda.İki kişinin arasında yaşanabilecek her şeyi yaşıyorduk.İkimizin de fante
|merhaba;size inanılması zor hatta imkansız ama gerçek bir hikaye anlatacağım.ben de böyle bir hikayeyi okusam kesinlikle çok uçuk bir sapık fantezi derdim ta ki yaşayana kadar.benim bir yengem var.fatma yengem.kendisi teyzemin gelinidir.son derece tutucu bir ailede yetişmiş çok ama çok iri yapılı boylu poslu şişman mı şişman türbanlı 130 140 kiloluk kilolu bir devdir kendisi.35 yaşlarında hormonlu karpuz büyüklüğündeki götü kavun büyüklüğünde memeleri benim 2 3 katım kalınlığında baldırları ve geniş omuzları bende hep fetişist duygular uyandırmıştır.onunla ve diğer yengelerimle çok samimiydim
|MERHABALAR.ben 33 yaşındayım yakın zamanda yaşadığım bi olayı anlatacağım sizlere..adım burak yaşıtım daha doğrusu kankam diyebileceğim bir arkadaşım var...bir gün bana akşama bir yerlere gidip efkar dağıtalım olurmu dedi, bende neden olmasın gideriz dedim...geç vakıtlere kadar kafaları demledik.. mekandan çıktığımızda saat gece yarısını çoktan geçmişti... bu saatten sonra benim eve gidelim dedi orda da birkaç kadeh içeriz olmazmı deyince bende kıramadım. neyse eve geldik ve ben salona geçtim ve canım bi ra istedi deyince bana birayı getiren arkadaşım duş alıp yanıma geleceğini söyledi ve gid
selam ben arda.istanbula gitmek için otobüse bindim.tek başıma yolculuk yapıyordum.yanım boştu.gece yolculuğu yapıyordum.bu ara yaşım 31 boy 180.neyse bir süre yolculuk devam etti.şarkı dinliyordum.karşı koltukta ise çarşaflı bir bayan vardı.yanım boş olduğundan direk karşmdaydı tabi o camdan tarafa bakıyordu.oldukça cüsseli bi kadındı.derken uyuyakaldı.kendinden geçince kolunu kaldırdı çarşaf kalktı yaz olduğu için çokda sıcaktı herhalde sadece aklet giymiş ama memeleri yukardan belli ben şaşırdım neyse yan tarafa döneyim dedi döndü bir ara gözümü açtı göz göze geldik sonra durumunu farketti
Selam ben okşan tabi okşanmayı seveceğimi önceden bilip koymuşlar adımı.29 yaşında esmer dipdiri vücutlu bayanım. Sayısız erkeğin yarağı girdi amıma fakat hiç tatmadığım zevki barda tanıştığım sarışın kadından aldım. iş çıkışı takıldığım puba gittim her hafta sonu yaptığım gibi. Canım sıkkındı. 5 gündür sadece mastürbasyonla ve porno cd lerle vakit geçirip boşalıyordum. yanımda oturan bayan önce ateş istedi.verdiğimde ellerimi öyle bir tutuşu vardı ki bedenim sarsıldı. konuşmaya başladık. muhabbet esnasında bana dokunuyordu. Tuvalete gitmek için müsade isteyince ben de geleyim dedi. Tuvalete g
Esrayı Nasıl Baştan Çıkardım merhaba ben çevremde gayet ilgi gören ve yakışılı bir insanım şimdi size mahalemde uzun zamandır sikmek istedigim ve birtürlü fırsatını bulupta ciddi bi sohbet edemdigim dişiligin zirvesinde olan esara yı nasıl baştan çıkarıpta siktigimi anlatıcam. Yine bi sabah işe giderken karşılaştık ve selamlaştık her zamnki gibi çok şık ve kendinden emin bi şekilde bütün kızlığını sergilercesine cesur giyinmişti ben iyi olup olmadıgını sordum ve isterse kendisini iş yerine bırakabileceyimi söyledim kabul etti çaktırmadım ama çok memnun oldum niyetimi kendisine söylemeliy
slm öncelikle kendimi tanıtayım benim sadece yaşadığım yer ve isimler haricinde herşey tamamıyla gerçektir ben 1.70boyunda 16 aşında fazla yakışıklı olmayan ama cok ceqici olan biriyim olay bundan 3 ay önce başımdan geçti dayımın oğlu bana tel açtı *hadi maça gidelim*diye teklif etti bende *ok*dedim *bizim ewe gel çıkalım* dedi ewlerimiz arasındaqi mesafe 100m kadardır neyse qittimqi dayımın küçük kızı açtı(semra 15) abini çağırsana kız dedim o da *ewde deil ama faruk gelince beklesin beni * dedi ok deyip yukarı geçtim ablası kımın geldeığını sordu o da faruk dedi içeri gelsene dediler bana
Bu anlatacağım olay bir yıl önce başımdan geçti. 28 yaşındayım. Evliyim. Çocuğum yok. Karımlada sevişerek evlendik. Her ne kadar öyle olsa dahi, her insanın içinde gizli kalmış bir fantazisi veya arzusu vardır. Benim fantazimde bana bebekliğimde ve çocukluğumda emeği geçen, çok güzel bir kadın olan, ve şu anda 39 yaşındaki teyzemle sikişmekti. Onu çok tahrik edici buluyor, teyzem olmasına rağmen, gencliğimden beri korkunç derecede arzuluyor, özellikle bekarken onu düşünerek otuzbir çekiyordum. Teyzeminde cocukluğumdan beri bana aşırı bir ilgisi vardı. Ama bu ilginin teyze yeğen ilişkisindenmi,
Küçüklüğümden beri kız gibi davranır,kız gibi konuşurdum.vücudumun kadınsı ve tüysüz oluşu,beni sekste hemcinslerime yöneltti.şu an 22 yaşındayım.58 kilo ve 1.68 boyundayım.zaten mahalledeki arkadaşlar ve ailem benim yüzümün ve fiziğimin kızlara benzediğinden sık sık bahsederler.tüm bu olanlar beni hep bir erkekle birlikte olabilmek hayali ile yaşattı.ailemin maneviyata önem veren bir aile olması sebebiyle,bundan üç ay öncesine kadar kendime hep hakim olmayı denedim.ama içimdeki kadınlık duyguları beni üç ay önce pes ettirdi.Bundan üç ay kadar önce,annem babam ve türbanlı kız kardeşim hafta
Boyacı Çocuktan Hamile Kaldım SeLam ben Derya 20 yasindayım ve bu olay iki sene once gerceklestı.Ben bır gun iST de bir ormanda yatarkan boyaci bir cocuk yanıma yanastı ve agzımı elıyle tuttu ve ben o anbayıl mıstım elınde bayıltıcı hap varmıs. Neyse benı kulubesınıe getitrdı benı sıkecegını soyledı ve ben yapma dedim.Beni soymaya basladi ve sonrada kendı ustunu cikardi.Siki 25 cm oldugunu söyledı ve bende ınanmadın sonra olctu ve 25.1cm cıktı. Çok korktum beni götten sikecegini söyledi ve kahkaha atmaya basladı.Beni daha önce 16 yasında iken dayim tecavüz etmisti ozamanlar annem ol
Iki lezbiyeni birden Merhaba ben adanadan bariş. 1Sene önce başimdan geçen gerçek olayi anlatmak istiyorum. Istanbula teyzemlere tatile gitmiştim. Teyzemin genç ve olodukça bakimli komşusuyla taniştim. Adi gizemdi bigin evine okey oynamaya davet etti tabiki bende istekliydim. Evine gittiğimde bir bayan daha vardi orta yaşlarda arkadaşiymiş. Ikiside okadar sexi görünüyorlardiki elimden gelse hemen sixmek istiyordum oyun oynarken birbirleriyle şakalaşip elleşiyorlardi tabiki bende bunlari böyle azgin görünce dayanamayip dokunmaya okşamaya başladim. Gizem, neyapiyorsun sen dedi ve sabirl
|o daha16 yaşında tatlımı tatlı bi amı olan kız adı jale birgün evdeyalnız kalmıştık o yatıyordu ve bacaklarını seyrediyordum üstteki sutyeni beyazdı o an o nu sikeyim mi diye tereddüt ettim ama istiyordum yanına yaklaştım elmi kalçalarına attım okşamaya başladım o uyanmıştı biliyordumama uyuyo numarası yapıyrdu bende o nu soymaya başladım üncesutyenini çıkardım göğüsuçlarını ağzıma aldım sonra o dakalktı bana baktı ne yapıyorsun dediçok tatlısın dedim seni sikme hayalim bugün gerçek olsun ne olur dedim o datamam dedi iyi olurhadi bakalım bugün hayatımın en güzel günü olacak önce o nun külotun
:) çocuklar mahallade evcilik oynuyorlardı benım manıta da ordaydı oda onlarla oynuyorlardı melise dedımkı sen çocukmusun o da bana çocuğum sanane dedi bende sustum yerime geçtim bakışıyorduk ve ban eve gel dedi ilk önce o girdi sonra ben annesi evdeydi yemek yedik annesi markete gitti annesi evden çıkar çıkmaz kız benı kaptı dedim noluyoruzz odedi istemıyomusun ewt istiyorum dedim ve mutfakta sitriptiz yapmaya başladı bende mutfakta olmaz dedim ve babasının duble yatağına geçtık o benım aletımı yalamaya başladı ve sende benı yala dedi ben yalamayı sevmem dedim ii dedi ve ona soktum bağardı
|merbaha ben halil 19 yasımdayım size gecen sene basımdangecen bir gunu anlatacagım valla nereden baslasam bilemiorum bir gunde tam uc kişyle beraber oldum o gun hayatımın gunuydu bir gun yine sıradan sandıgım bi okul cıkısıydı herkes yawas yavas dagılıodu huyumdur sınıftan genelde hep sonlarda cıkarım neyse yine bole sona kaldım tam kapıdan cıkacakken sınıfımızda olan burcu halil bidakka bir sey konusabilirmiyiz dedi yanımda erkan diye bi arkadas var cıkıstan erkanla eve beraber gideriz erkan sen cık ben gelirim dedim erkan cıktı burcu bana biraz sole bi baktı ama bakıs ne bakıs dedim herhal
Slm herkese bu olay 2 yıl önce başımdan geçti ozamanlar üniversite sınavlarına çalışıyodum aslında 31 çekmekten çalışmaya fırsat olmuyodu. Bizim orda binalalar bitişiktir yani herkes diğer evde nolu ne bitiyo rahatça görürdü bizim evde 1. kattaydı yan katta ise bizim kapıcı musatafa abi vardı. Kapıcın dört tane kızı vardı sırasıyla 12 15 17 20 yaşlarındaydı gerçi eliften başka diğer üçü pek bişeye benzemiyodu sanki bütün güzellikleri elif kendine almış diğerlerine bişey kalmamıştı. buarada elif dediğim 20 yaşında olan. Elifle baya muhabbetimiz vardı ben onu sikmek derdindeydim o ise arkadaş gi
Metroda Anneme TACİZ Ben 17 yaşında bir delikanlıyım.Anlatacağım olay bundan on sene evvel başımda geldi.Annemin adı gülhan ozamanlar 30 yaşındaydı.160 boy göğüsleri iri götü dolgun beyaz tenli bir hatundur.Babam işlerinden dolayı ozamanlar sürekli yurt dışına giderdi. Yine babamın işi çıktığından dolayı isviçreye gitti.Bizde yalnız kalmayalım diye floryada oturan teyzemlere gittik.Gittiğimizin gecesinde telefon harıl harıl çalıyordu.Telefonu açtık.Bizim kapıcı hemn eve gelmemizi apartmanda yangın çıktığını söyledi.Gece geç saatti.Bizde alelacele evden çıktık.Yalnız gece olmuştu saat 12 y
Sonra ben serpili masadan kaldırıp tekrar kucağıma aldım ayağa kaltım duvara yasladım serpili kucağımdaydı, ellerini boynuma attı serpil beni öpüyordu, ben amını okşuyordum yine, bir ateş gibi yanıyordu ve çok sulanmıştı taze amı, serpil siiiiiiiiiiiiiiiik diyordu hadi bekleme artık senindir o taze am diyordu, dayanamıyoruuuuuum artık erkeğim ne olur gir içimeeeeeeee diyordu, daracık kocacım aç onu yar yırt diyordu, ben de bu sözlere kısık sesle karşılık veriyordum, çok güzelsin aşkım, çok sexisin, yarrağımı basacam taze amına diyordum, serpil kucağımda hem öpüşüyoruz hem yalıyoruz birbirimizi
Sevilay ve kasiyer kız selam, arkadaşlar ben adanadan serkan 24yaşındayım, size anlatacağım hikaye tamamiyle gerçektir. 2001yılında, ben adananın mısır çarşısında x bir firmada satış elemanı olarak çalışıyordum o sıralar işe yeni başlamış çok güzel bir kasiyerimiz vardı adı yasemindi ben buna baktıkça içimde fırtınalar kopuyordu ama kendisine olan ilgimden tamamiyle habersizdi, benim tabi daha başka ilişkilerimde oluyordu bu arada, iş arkadaşım olan muratın hanımı sevilayla devam eden bir ilişkim vardı, kocası çalıştığım firmada santral montajcısı olarak çalıştığından çoğu günler evine ge
Mrb.ben 28 yaşında 4 yıldır evli bir gencim.Anlatacağım hikaye bundan 5-6 ay önce gerçekleşti. O aralar benden 7-8 yaş büyük bacanağım ahmet abi neredeyse 3 günde bir bize geliyordu. Oturup muhabbet ediyor gırgır şamata yapıyorduk. Birkaç seferde işten geldiğimde bacanağım ahmeti evde beni beklerken bulmuş ama hiç bi şeyden şüpelenmemiştim. O gün iş çıkışı eve geldiğimde bacanağın ayakkabıları yine kapıdaydı. Anahtarımla kapıyı açıp içeri girdim salon mutfak ve balkon boştu. Nerede bunlar diye düşünürken yatak odasının aralanmış kapısından gelen sesler doğru yöneldim. Gördüğüm manzara karşısın
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye