FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
ben orhun antalyada olan bır olayı yazacagım sıze annemın cok sıklıkla gorustugu bır arkadası evınden cıkıp baska bır eve tasınacaktı ve bızım alt katımız bosaldı bunu duyan annemın arkadası geldı ve evın sahıbıyle gorustu ve ondan sonra esıylede goruserek evı tuttu ben bılmezdım bu kadar guzel sexsı ve guzel bır kızı oldugunu ve onlar tasındıktan bır ay sonra onu tanımayan kalmadı ona hayran kalmayanda kalmadı bızım apartmanınkomurlugu en ust katta catıda ve ben oraya pporno dergısı kumaya gıdıyorumorada yatak fılanda var ve benı gormus arkamdan gelmıs ve onunla beraber okuduk ve ilk bas bır
Nevin teyze 38-40 yaşlarında ailesiyle Almanya’dan gelmiş bir bayandı. Benle yaşıt oğlu ve benden dört yaş küçük bir kızı vardı. 1.75 boylarında iki cocuk doğurup o yaşa gelmesine rağmen vucudu gerçekten güzel, hele değirmen taşı gibi dolgun kalçaları olan, sadece yüzüne bira sivilce olan bir kadındı.Nevin teyzeyi aklıma Murat abi sokmuştu.Bize çok sık gelip gittiği için ben daha önce onun hakkında hiç kötü birşey düşünmemiştim.Onu nasıl yatağa atacağımıza dair hayaller kurardık.Murat abi ile konuşup onun fantazilerini dinledikçe bize geldiğinde bakışlarım süzüşlerim değişmişti.Ben ona
RÜYAMA GİRSE BİLE İNANAMAYACAĞIM OLAYI GEÇEN HAFTA LÜKS BİR OTOBÜS FİRMASIYLA TRABZONA GİDERKEN YAŞADIM. GERÇEĞİN DIŞINDA TEK KELİME YALAN KATMADIM. SABIRSIZLANMAYIN TAMAM BAŞLIYORUM. ASLEN TRABZONLUYUM, UÇAK BİLETLERİ SATAN BİR FİRMADA YÖNETİCİLİK YAPIYORUM, İSTANBULDA SİSTEM KURSLARIMIZ VARDI, SIKICIYDI, BİR HAFTA SÜRDÜ VE NİHAYET BİTMİŞTİ. GENELDE UÇAKLA YOLCULUK YAPARIM AMA HİÇ BİR UÇAKTA YEDEK DAHİL YER BULAMADIM,İSTANBUL TRABZON 16 SAAT SÜRÜYORDU VE OTOBÜSLE ÇEKİLMEZ DİYORDUM, NERDEN BİLEBİLİRDİMKİ HAYATIMIN EN MÜTHİŞ GECESİNİ YAŞAYACAĞIMI! ESENLER OTOGARDAN BİLETİMİ ALDIM VE OTOBÜSE Bİ
mrb ben sex i fazlasıyla seven bi erkeğim.genellikle olgun kadınlara bayılıyorum.22 yasındayım ve buna ragmen olgn bayanlarla acayip fantaziler yapabiliyorum .gecen yazdıgım hikayede kız arkadasımın annesi asiyeyi sikmiştim.ki bu anlattığım ve anlatacagım dorudur inanıp inanmamak size kalmış.gecen sene bizim mahalleye bi aile tasındı.bu ailede 2 kız kardes vardı.anne ve baba...neyse bir gün küçük kız kardes adı pelin bize geldi.o da benden bi yaş küçük.ama bi fiziği vardı..ama ben onun annesini düşünürdüm ..annesi yeşil gözlü beyaz tenli balık etli göğüsleri hafif sarkmış ama hala muhtesem göz
İki Lezbiyen Beni Becerdi Adım mehmet. Tatile yanlız cıkmıştım. Fetiyenin barlarını dolaştıktan sonra birkaç kutu birayıda sahilde bitirdim. Hiç yapmadığım halde çok sarhoş olmuştum. Pansiyonun merdivenlerinde zorla çıkmaya çalışırken 40 yaşlarında iki bayan geldi ama benden geçemeyince beni odama çıkarmak istediler. Beraber çıktık, odalarımız yanyana imiş. Beni odalarına aldılar. Neden bukadar içtiğimi sordular. Sohbet ilerledikçe işler karışmaya başladı. O geceyi fazla hatılamıyorum ama sabah kalktığımda arkamın kötü acıdığını hissediyordum. O gün beraber denize gittik. Geçe çok mutlu o
ben 28 yaşındayım 1.70 boyunda 55 kiloyum esmer ela gözlü bir bayanım bugune kadar kimse beni tatmın etmedi iki yıl evli kaldım eşim ilk başlarda güzel şevişiyoduk sonraları beni hiç sıkmedi iş nedenıyle ankaraya toplantıya gitti alt komşularımız oğrencıydı hep slmlaşrdık eşim gıdınce fena bı şekılde azdım onları yemeğe cağirdim 4 kişilerdi oturduk yemek yedik dedim nasıl ortamınz ben hiç yaşamadım dedim oyle ortamlar onlarda gel senide bara goturelim dediler ben komşular dedikodu yapar dedim ewde takılalım dedim onlarda tmm dediler gittiler 2 şişe votka aldılar içdikce güzel olduk ben kız a
Vücutlarına bulaşan çişleri elleriyle yaydılar oyuna onlarda katıldılar. Gülüşüp banyomuzu tamamladık, gidip yattık. Öğlene doğru uyandığımda aşağıdan kahkaha sesleri geliyordu, kızlarrrr bırakın bir uyku çekeyim yaaa dedim. Annem hadi tembel kalk bak nefis bir kahvaltı hazırladık, dışarısı çok güzel çıkıp sahilde yürüyelim dedi. Tuvaletimi yapıp aşağıya indim, mutfaktan gelen kokular nefisti, krepler, pişiler, katmerler, yumurtalar hımmm harika deyip sofraya kuruldum. Gülüşüp, şakalaşarak kahvaltımızı ederken halam lafı döndürüp dolaştırıp akşam yaptıklarımıza getirdi ve nasıl başladığımızı
...Aşağıda anlatacağım hikaye son noktasına kadar gerçek olup hayatımın güzel kesitlerinden biridir...Ben 37 yaşında 1.79 boyunda atletik yapılı yurt dışında eğitim görmüş özel bir turizm şirketinde yönetici olarak çalışan ve 18 yıldır evli olan esmer şık giyimli, 18 yaşında kız babasıyım. Lise bitikten sonra ailemin isteği üzere halamın kızı ile evlendirildim.Doğu kökenli olduğumdan çocukluğumda aynı odada yer yatağında aile bireyleri ile yatardık.Bunun sonucu bir çok kez ensest ilişkilerim olmuştu ama bu çocukluk anılarımı belki ilerde sizlerle paylaşabilirim.Anlatacağım olayın başlangıcı kı
Merhabalar Ben Tolga Boludan 26 yaşında Bir Delikanlıyım..sizlere anlatacağım hikaye yeni taşındığım karşı dairemde oturan çiftle ilgili..İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görüşmüyordum sadece karşı komşum ece ve ali. Oda karşılıklı oturmamızda ve kapıda karşılaşmalarımızdan ibaretti. Bir gece ansızın bir çığlıkla yatağımdan fırladım. Karşı komşumdan geliyordu sesler. ece ile eşi derece hızlı ve vahşi sevişiyorlardı. ece yi birisi boğazlıyormuş gibi bağırıyordu. Bu arada ece 175 Boyunda, uzun saçlı, zayıf yapıya sahip, iri göğüsleri olan bir kadındı. Eşi ise ondan kısa normal ya
merhaba ben adanadan ali 175 cmboylarında ince dolgun kalçalı vekadın vücutlu ve 18 yaşında yakışıklı bir gayim.Anlatacağım olay başımdan geçeli2 hafta oldu.O gün arkadaşım volkana gidip porno film izleyecektik ve o gün evdekimsecikler yoktu.Gittim ve volkan porno filmi bilgisayara koydu vesandalyelerle karşısına geçip 31 çekmeye başladık.Benim gözüm devamlı onunsikindeydi 19 cm büyüklüğünde ve çok kalındı.Ona açılacağım anı bi türlübulamıyordum.sonra dayanamadım ve ona istersen sanasakso yapabilirim dedim veoda biraz şaşırdıktan sonra tabiki dedi.Bende o kalın siki ağzıma aldım ve bigüzel yal
Avukatların Sevişmesi Yanında çalıştığım hukuk bürosunun sahibi mehmet için deli oluyodum ama bunu ona hiç açamadım... Hep tepki alacağımdan korktum! Benim elimi sıkınca, öpünce ya da sırtımı sıvazlayınca bile yarrağım taş kesiliyordu. Bi akşam geç saate kalmıştım, kafam dosyalara gömülmüştü. Bir de baktım tepemde mehmet!!! Şaşkınlıkla `sen gitmedin mi, hala burada mısın` dedi. Ben de `çok işim var ama çıkıcam birazdan` dedim O da bana `olur mu canım! Sana bi mükafat vermek lazım, hadi gel zulamda sakladığım şarabı birlikte içelim` dedi Bir anda pantolonunu ve donunu indirdi
Anaaa Karıya Bak Florya kavşagında yürürken birden bire karşıma iri memeli koca götlü bir hatun cıktı. Altındaki beyaz kaprisi ve içindeki tangasıyla beni delirtiyordu. Bir anda yolumu degiştirip karıya dogru yöneldim. karı beni fark etti. Bir de baktım o da ne? Hızlı adımlarla yürümeye başladı. Tabi ben kafaya koymuşum zükecem. Karı bir anda çamlığa girdi. İzimi kaybettiririm hikayesine. Ama bende o göz varmı? Bir anda ağaçların arkasından çıkıp karının göte yapıştım. karı yapma yapma diye bağırıyordu. Kaç para istiyorsan veririm beni bırak dedi. Ben de tamam dedim. Aldım parayı. Sikmeye
Selam ilk olarak belirtiyim tamamen gerçek bir olay anlatıcaklarım.Olayın kahramanları annem amcam ve benim tabi ben ozamanlar 13 annem 35 amcam 32 yaşındaydı babamı orta okul başlarında kaybetmiş annemle yanlız kalmıştık maddi durumumuz o kadar iyi degildi bu nedenle amcam bizim yanımıza yerleşmişti ailesi ise memlekette kalmış onlarada bakıyodu. odönemlerde amcam gurur duyuyodum bizim icin ailesinden uzaktı bana karşı çok sıcak ne istersem yapıyodu babam gibi sevmeye başlamıştım amcamı annem 1.6 boylarında kumral kapalı bi kadındı amcam yapılı fizigi yerinde yakışıklı bi adamdı ben hayrand
Merhaba, ben Koray, 19 yasindayim.Simdi anlatacagim öykü, bir hafta önce basimdan gecti ve inanilmaz harikaydi Universite sinavina yeni girmistim. Bu yil ikinci girisimdi. Ailemle Marmaris`e yazligimiza gittik. Her yil oldugu gibi. Bir yildir yazistigim Macar bir mektup arkadasim vardi. Adi Franz. Bu yil onu da Turkiye`ye davet etmistim. Marmaris`e yazligimiza geldi. Franz`i fotograflarindan biliyordum. Uzun boylu, siyah sacli, lacivert gözlü, cok yakisikli bir cocuktu. Benden 5 yas buyuktu. Yani 24 yasinda...Gayet sicakkanliydi. Hemen kaynastik. Gunduzleri tüm günü plajda geciriyor, aksamlari
Merhaba,25 yaşındayım,geniş bir arkadaş çevrem var ve bunların arasından arkadaşım, Sevginin annesi Fatma teyzeye nedendir bilmiyorum ama müthiş bir ilgim vardı, Fatma teyze iyice kilolu,kısa boylu,esmer etine buduna dolgun.... 50 yada 55 yaşlarında seksi bir kadın,aslında bir çoğuna göre yaşlı bir kadın işte ama nedense onda beni çeken bir şeyler vardı,ben hep şişman kadınlara hasta olmuşumdur,öteden beri nerde büyük bir göt görsem,tahrik olurum;arkadaşlarım da beni bu konuda anlayamazlardı,çıtır çıtır kızlar varken naapcan bu koca götlüleri derlerdi,ama bence kadın dediğin etli butlu olur,he
|eşimle beraber bu yaz alanyaya tatile gittik. harika bir tatil köyüydü. bu arada 4 yıllık evli 29 yaşında bir bayanım. çevresi tarafından oldukça beğenilen,sempatik ve taş gibi. eşimle düzenli bir cinsel hayatımız var. odamıza yerleştik. bikinimi giyindim ve kumsala doğru yürürken yan yana dizilmiş, fotoğrafçı, kuaför ve masaj salonunu gördük,eşim bana takılarak masaj yaptırsam fena olmaz dedi bende saçmalama hayatım deniz kum güneş doğal masaj ne gerek var ki dedim.kocamı ellere bırakacak değildim ya ben tam bunları söylerken masaj salonunun amblemi olan kolsuz bir badi giymiş atletik,esmer
Mrb arkadaşlar ben erdal 29 yaşındayım istanbulda etilerde yaşıyorum, orta ölçekli bir şirketimiz var ltd olan bu şirketimizin tüm muhasebe işleri için tek bir kişiyle çalışıyoruz oda aysun hanım , kendisini bir kaç güzel arkadaş neticesinde güvenilir bir muhasebeci izlenimiyle tanıdık, akabinde tabiki tanıştıktan sonra bir kaç buluşma ve güvendik ön muhasebe dahil olmak üzere tüm muhasebe işlerimiz için aramızda yer buldu kendisi , neyse lafı uzatmadan hikayemize geçelim aysun hanımı aramıza aldıktan sonra çok değişti biz 3 ortağız ama ben en çok % hisse sahibiyim %42 ile benim sözüm geçerlid
Merabalar size israilde gecen bir hikayemi anlatacagım restorantta calışıyodum bildiyiniz gibi öyle vakti müşterlier falan kalabalık evli bir çift gelirdi her zaman benle çok samimi olmuşlardı tabi ne bileyim daha yeni oldugum için her şeyi çakmıyom kadın gözleriyle bana elektirik veriyo ama ben daha gözüm açılmamış neyse kadın lavoboya gitti geldi tabi ben servise devam bir an kadının bana bakıp lavaboya gitmesi dikkatimi çekti takıldım peşine ve gittim tabiki oraya gittiyim gibi ip kopmuştu artık girdik ve amını açıverdi hemen sikimin tesellisi olacak amını gördükçe dayanamayıp sürekli için
SeLiMe ABLaYLa Merhaba arkadaşlar 18 yaşındayım beni tanımışsınızdır artık daha öncede hikayelerimde yazmıştım. Neyse ben bizim apartmanda hatırı sayılan biriyim. 2.kat komşumuz olan selime abla 27- 28 yaşlarında 2 çocuk annesi boyu 170 kilosu 55 olan süper bir bayan. Artık rüyalarıma girmeye başlamıştı zaten kocası geceleri işinden dolayı nöbete felan kalıyodu (polisde). Bir gün yine böyle bir akşam beni çağırdı gel biraz laflarız dedi. Bende tamam gelicem dedim ve akşam gittim. Bu olay bu Salı oldu. Her zamanki gibi yine çaylar geldi sohbet başladı havadan sudan konuştuk ben zaten ayak
 Yıllardan beri içimde kalan bir olayı paylaşmak istiyorum.O zamanlar 17 yaşındaydım.Karşı dairede Şule Teyzemiz otururdu evli ve çocukları vardı ailece devamlı görüşürdük onlar bize biz onlara giderdik.O zamanlar tam ergenlik çağına girmiş yakışıklı bir delikanlıydım veolgun kadınlar beni daha fazla isteklendiriyordu.Benim idolum Şule Teyzemdi onu her gördüğümde heyecanlanırdım.Elbise giyerdi her zaman vücut hatları belli olurdu.İri göğüsleri elbisesinin altından fırlayacak gibiydi.Kalçalarını saran elbisesi yürürken çalkalanırdı ayaklarına ve el tırnakları hep kırmızı ojeliydi.Onu seyre
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye