FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Ana Abi Abla Yenge Baba Sikis Hikayesi Ensest şalvarlı Ablam Üvey Çocuklarıyla Sikişen Yaşlı Kadınların Sex Hikayeleri Erotık Seks Hıkayelerı Abı Kardeş Hala Yeğen Abla Kardeş Iri Göğüslü Teyze Porno Hikayeleri Porno Yenge Zorla Siktiriyo Yengen Kurban Kaynım Seks Hikaye Dul Yengesini Siken Hikayesi Turbanliannepornohikayeleri Ensest Koylu Turbanlı Anne Hıkaye Kaynimla Sikistim Sex Hikayes Kiz Kardesinle Sex Hikayesi Koylu Baba Kız Seks Hikayeleri Yeni Yenge Teyze Abla Seks Hikaye Kaynimin Karisiylasex Hikayesi Amsikishikayeri Yenge Veteyze Seks Hikaye Gay Hikaye Resimli Koylu Ensesporno Hikayesi Asker Sex Hikayeleri Duble Resimli Sex Hikayeleri Otobusteporn.hikaye Yeni şalvarlı Sekx Hikayesi Yaşlı Kadın Samanlıkta Seks Hikayeleri Seks Hikayesi Anne Ogul Kaynana Şalvarlı Yenge Hikayeleri Pornohikayelerhareketli Yaslı Cırkın Kadın Sıktım Hıkayem Belden Bağlama Becerir Sex Hikayesi Gay Telefon Numarali Sexs Hikayeleri Annemi Köyde Zorla Siktim Teyze Ve Kaynana Sexs Hikayeleri Eşim Uyurken Oğlumla Turbanli.annemsesk,hikaye Kardeşine Kıllı Gotten Siktiren Ablahikayeleri Uykuda Sikis Hikayesi Ensest Kardeşim Zorla Gotumu Sikti Sex Hikayeleri Sex Abla Anne Yenge Kerhaneye Gidemeyen Gençler Ayse Teyze Sikis Asker Arkadisimin Yengeleri Sikis Iti Ensest Sex Ilişkili Hikaye Ve Filmler Sıkıs Hıkayelerı Dul Kaynana Ve Karısıyla Beraber Seks Hikayesi Annemi Sikti Seks Hikaye Baldızsikişhikayeleri.com Siki§ Hikayesi Oku Anne Ogol Damat Enses Turbanlı şalvarlı Köylü Kadınların Kupeklerle Gercek Sikiş Hikayeleri Babanla Seks Gecemiz Ensest Anne Yardım Hikayesi Amını Siktiren Hikaye Teyze Yeğen Hamile Anne Ogul Porno Hikaye Annemle5 Şalvarlı Yenge Ensest Yeni Yasli Enest Hi Ensest Baba Kiz Gerçek Kendini Siktiren Bayanların Kendi Ağzından Sikiş Hikayeleri Gercek Kaynana Anne Sikis Koylu. Yengeye Tecavuz Travesti Ve Gay Hikayelerinin En çok Hikayesi Olan Siteler Babamin Arkadasi Sikis Oku Anne Sikis Kaynana Sikis Anaogulsikishikaye Işkencelisikişhikayesi Ensest Anne Sex Hikayeleri şalvarlı Kardeş Sex Hikayesi Babannemi Siktim Hikaye Resımlı Turbanlı Yenge Seks Hıkayelerı Resimli Sikisler Ve Hikayeler Türbanlı Kızımı Siktim Seks Hikayeleri Uzun Sex Hikaye Oku Seks Hikayeleri Teyze Yegen Koylu Annem Ensest Hıkaye Türbanlıyım Oğluma Sikildim Seks Hikayeleri Sicmali Seks Hikayesi Erotik Anne Kiz Lez Sex Hekayasi Sexs Hikayeleri Kandirip Kutınel.com Travestiye Kendimi Ve Karımı Siktirdım Uzun Yengesex Oku Sisman Annem Sx Hikaye Resimli Seks Hayvanlisexhikaya Uvey Oglumla Seks Tehdit,sex,hikayesi Sisman Dul Halami Siktim Sisman Sexs Hikayeler Zorla Seks Hikaye Aynımah Güzel Köylü Hala Teyze Porno Hikayeleri Halamla Zorla Sikişi Hikayelr Vicik Vajina Sexs Hikayeleri 31kamak Babakiz Annesekshikayeleri Esege Siktirenlerin Hikayesi Annemle Ben Gerçek Hikayeler Ahirda Kiz Kardesimi Siktim Seks Hikayeleri Abla Hikayeleri Firdevs Sikisler Hikaye Gotten Sikilirken Osuran Kadinlar Hikyeleri Koca Götlü Anne Ensest Sex Hikayeleri

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.

Abim Ve Yengem

Abim Ve Yengem Abim ve Yengem...!


ben 25 yasında oldukca guzel bı bayanım arasıra abımlere gıdıp kalırım. gene bır pazar gunu kalmaya gittim hersey oldukca normaldı. yengem ısrarla bana banyo yapmamı soyledı. bende ertesi gun işe gidecegim için mantıklı geldi banyoya gırdım ve yıkanmaya basladım..bır sure sonra kapı acıldı ve yengem ıceri gırdı utanmısdım






yengem utanma kız dedı ve yanıma geldı..sabunlayayım senı dedı her tarafımı sabunlamaya basladı. oyle bı oksuyorduki kendımden gecıyordum amımı bıle oksuyordu sonra bırden kapı acılıp abım ıceri gırdı cırılcıplakdı sasırdım saklanmaya calısdım ama yenngem engel oldu..


abımın siki dımdıkdı ve amıma bakarak oksuyordu sikini yengen beni duvara dayadı ve bacaklarımı actı..






ne oluyor napaıyorsunuz dıyordum ama dınleyen yoktu beni...abım geldı ve duşu eline alıp suyu tazzikli bı şekilde actı. ve amımıda gezdırmeye basladı.. cırpınmaya ve kurdulmaya calısdım ama abım senı doverım kıpırdama ve zevk almaya bak dedı.. suyu am delıgıme tutmaya basladı.. ılk baslarda istemıyordum ama am sulrım gelmeye baslamısdı.. bu arada yengem memelrımı emıyordu..






abım suyu am delıgıme dayadıgında amıma sankı demır sokmuş gıbı oldu ve zevkten bagırdım


yengem gulmeye basladı ve bana orospu simdi abımını sikini yiyincede boyle cıldıracaksın dedi tıtrıyordum cok zevk almısdım.. sonra abım agzını amcıgıma dayadı ve emmeye basladı... artık ınlemelerım cogalmısdı ve bagıra bagıra benı bosalttılar banyodan cıkarıp odaya goturduler..






ve bana yengemın amını yalattı ben yengenım amını yalattıkca abım sıkını götüme dayayıp sikmeye başladı canım kardesım sende benım karım olacaksın Dıyordu...cok zevk alıyordum abi abicigim sik beni dıye ınlıyordum o gun abim beni amdam götten defalarca sikti..yengem amımı kocaman bı hıyar sikerken abim 31 çekiyordu...ogunden sonra devamlı abim beni sikiyor sende benım karımsın dıyor bana.. sanırım bende abıme asık oldum (ayrıca yengeminde kendı erkek kardesiyle sikiştigini ögrendım..sanırım grup yapacagız kardes kardese :)))))



  • Görüntülenme: 2388
  • Tarih : 2008-08-20 02:40:32

Yorumlar

Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye